30 ימי ניסיון - משלוח חינם בקנייה מעל 199 ש"ח

שמיכה כבדה עבור ויסות חושי

מה זה שמיכה כבדה?

שמיכה כבדה נוצרה במיוחד עבור מי שסובלים מקשיים בהירדמות. חשיבות השינה האיכותית והרציפה משמעותית לשמירה על תפקוד תקין איזון ובריאות הגוף. על פי ההמלצה הרפואית בני נוער וילדים זקוקים לכ 9 שעות שינה בלילה. אנשים מבוגרים יכולים להסתפק ב 7-8 שעות שינה ברצף. לסובלים מהפרעות שינה קלות וחמורות יש השלכות משמעותיות גם ישירות וגם עקיפות על בריאות הגוף והנפש ועל איכות החיים.

כיצד שמיכה כבדה משפיעה על ויסות חושי?

כדי להבין מה זה ויסות חושי נבחן מה עובר על אדם עם בעיה בויסות החושי. ילדים ומבוגרים רבים סובלים מעוררות יתר, שמלווה בתנועתיות מרובה ובחוסר שקט. מדובר במצבים שמושפעים ממערכת העצבים בגוף. לקושי בויסות החושי יש השלכות רבות, בינהם הפרעות קשב, חוסר איזון וגם בעיות שינה כדוגמת יקיצות מרובות וקשיי הירדמות.

כאן נכנסת השמיכה הכבדה לתמונה. שמיכה כבדה היא שמיכה בעלת משקל כבד שנוצר מכדוריות הפזורות לכל אורכה באופן שווה וסימטרי. כאשר מתכסים בה היא יוצרת לחץ מתון על הגוף באמצעות כובד משקלה. המשקל על הגוף מביא לויסות מערכת העצבים.

שמיכה כבדה, כיצד בדיוק זה עובד?

שמיכה כבדה ויסות חושי עשויה משכבות שכבות, כאשר השכבה החיצונית ביותר שבאה במגע עם הגוף עשויה מכותנה נעימה. בתוך השכבה הפנימית יש כדוריות קטנות מחולקות לכל אורכה, הפיזור האחיד של הכדוריות מונע לחץ על אזור אחד שיכול לגרום לאי נעימות. בין שכבת הכדוריות לשכבה החיצונית יש שכבה מבודדת, היא אחראית קיבוע ומניעת בריחה של הכדוריות החוצה. השמיכה הכבדה מותאמת לפי משקל גוף ומהווה כ 15% מסך המשקל הכולל. כך שלילד ולמבוגר יותאמו שמיכות כובד שונות.

מעבר לכובד שנוצר על ידי השמיכה, היא מקנה תחושה של עיטוף נעים. מדובר בתחושה שמשרה רוגע ונותנת ביטחון וויסות חושי. דבר שמגביר באופן אוטומטי הפרשת סרוטונין שידוע כגורם לתחושה טובה. הסרוטונין הופך בגוף למלטונין ההורמון שאחראי על השינה.

מה חשוב לדעת על שמיכת כובד ויסות חושי.

  1. השמיכה מתאימה לכל הגילאים מילדים קטנים ועד מבוגרים, במיוחד כאלו הסובלים מאוטיזם ובבעיות וויסות חושי.
  2. את השמיכה יש להתאים לכל אחד באופן אישי לפי משקלו כאשר ההמלצה היא שכובד השמיכה יעמוד על כ 15% ממשקל הגוף של האדם. כאשר אדם השוקל 60 קילו ישתמש בשמיכה של 9 קילו .
  3. מדובר בפתרון טבעי שיכול לפתור את הצורך בכדורי שינה ממכרים ולא בריאים לגוף.
  4. שמיכה כבדה לויסות חושי מתחילה מ2 קילו ומשקלה מטפס מעלה.
  5. שמיכה כבדה יכולה להפוך לשמיכת חורף או שמיכת טלויזיה. היא גם יכולה לשמש ככיסוי מיטה דקורטיבי, בגלל מראה התיפורים החיצוני שלה.
  6. שמיכה כבדה ויסות חושי משפיעה לטובה גם על זמן ההירדמות וגם על איכות השינה כך שמרוויחים כפול.

האם שמיכת כובד לוויסות חושי מתאימה לכולם?

הפרעות שינה נגרמות מסיבות שונות ומגוונות נחשבות למגפה של המאה הנוכחית, גם בקרב אנשים בריאים. אורח החיים האנטנסיבי מלווה בסטרס ומחשבות טורדניות, קרינת המסכים, חוסר בהורמון המלטונין, מקשים על יכולת ההירדמות. בנוסף לכך קיימת אוכלוסיה שלמה הסובלת מבעיות רפואיות שונות והפרעות כדוגמת: תסמונט טורט, אוטיזם, אספרגר, שיתוק מוחין, בעיות נפשיות, פרקינסון, כאבים כרוניים, תסמונת דאון והפרעות שונות בויסות החושי.

 שמיכת הכובד היא פתרון טבעי ואיכותי שמתאים לכולם. ביכולתה לשפר משמעותית את המצב של כל מי שמתקשה להירדם ללא צורך בהתערבות רפואית כדוגמת כדורי שינה.

לא מתפשרים על איכות החיים.

אם גם אתם סובלים מבעיות שינה חשוב שתדעו שאתם לא לבד, קרוב למחצית מהאוכלוסיה סובלת מאותה בעיה בדרגת חומרה קלה עד קשה. גם בבעיה קלה יש לטפל כיוון שהנזק המצטבר של חוסר שינה הוא עצום ופוגע במערכת החיסונית, בחילוף החומרים, במצב הרוח וביכולת התפקוד. בגיל צעיר יש לכך השפעה על עקומת הלמידה, הזיכרון, ההישגים והיכולת הקוגנטיבית.

אם איכות החיים שלכם חשובה לכם אז אל תוותרו על איכות השינה שלכם. שינה טובה רציפה ואיכותית תשמור על הבריאות, הקריירה, היכולת הספורטיבית ובאופן כללי על מצבכם הנפשי. בין אם מדובר בקשיי הירדמות או שינה לא רציפה יש לכך פתרון. שמיכה כבדה המותאמת למשקל הגוף, תאפשר לכם לחוש עטופים ורגועים, דבר שישפיע באופן ישיר על השרירים ירפה אותם ויאפשר הירדמות מהירה ושינה רציפה לאורך כל שעות הלילה. כאשר הגוף שלכם יטען במלואו הוא יאפשר לכם לתפקד בצורה הכי טובה שלכם דבר  שישפיע על כל תחומי החיים.

רוצים מידע נוסף?

יש לכם שאלה? רוצים לדעת מידע נוסף? יש דברים שלא קיבלתם להם מענה כאן באתר? השאירו פרטים כאן למטה, נציג שלנו יחזור אליכם וישמח לעזור ולתת מידע נוסף.

crazy SPRING

הנחה לזמן מוגבל!

עד 300₪ הנחה לרכישת שמיכה כבדה

30 ימי ניסיון עם אפשרות להחזרה/החלפה
משלוח מהיר חינם עד הבית

זמן אספקה 1 עד 5 ימי עסקים
(זמן משלוח ממוצע 24 שעות)
*שירות המשלוחים שלנו פעיל גם בימים אלה, עלולים לחול מעט עיכובים עקב גיוס מילואים נרחב בחברת המשלוחים*

*ההנחה כבר מעודכנת באתר*