מדיניות משלוחים והחלפות
אפשרויות משלוח:
- שליח לבית הלקוח/מקום העבודה עד 5 ימי עסקים (בדרך כלל מגיע אחרי יום) בעלות 35 ש"ח לכל הארץ
- בהזמנה מעל 199 ש"ח – שליח לבית הלקוח-מקום העבודה עד 5 ימי עסקים – בחינם ללא עלות
- איסוף עצמי מהמחסן בחולון (בתיאום מראש – לחצו כאן ליצירת קשר)
*המשלוח יגיע עד 5 ימי עסקים מרגע יציאת החבילה מבית העסק לכל מקום בארץ למעט הישובים הבאים בהם ייתכנו עיכובים: יישובים מעבר לקו הירוק, אזור רמת הגולן, יישובי הערבה ואילת, ואין אנו מתחייבים להגעת השליח עד 5 ימי עסקים.
על מנת שהמשלוח יהיה כמה שיותר מהיר, הקפידו על מילוי פרטים נכונים ותקינים בעת ביצוע ההזמנה, מומלץ לציין כתובת שברוב היום ימצא בה אדם לקבלת החבילה מהשליח.
החלפות/החזרות:
במקרה של אי שביעות רצון ממוצר, נשמח אם תצרו איתנו קשר טלפוני על מנת שנמצא את הפיתרון המתאים עבורכם. לחצו כאן למעבר ליצירת קשר
במידה ותרצו להחזיר/להחליף פריט ניתן לעשות זאת על ידי שליחת הפריט חזרה אלינו בדואר רשום, אפשרות נוספת היא שנשלח שליח אליכם הביתה שיאסוף מכם את המשלוח (בעלות של 35 ש"ח)הסכום ינוכה מעלות הזיכוי.
יש לשלוח את הפריט באריזתו המקורית בלבד ולציין שם ומספר טלפון איתם ביצעתם את ההזמנה.
- ניתן להחליף שמיכות בלבד עד 30 ימי עסקים מקבלת המשלוח.
- ניתן להחזיר שמיכות בלבד בתוך 30 ימי עסקים מיום הקבלה בניכוי 5% עמלת ביטול ובניכוי עלות המשלוח.
- מוצר שיוחזר, יזוכה רק אם חזר במצב תקין, ללא קרעים, כתמים.
- מוצרים אשר לא ניתן להחזירם: ציפית לשמיכה, כרית שינה.
- עלות החזר הפריט אלינו הינו על חשבונך
- לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
- ההחזר הכספי יעובד תוך 14 יום לכל המאוחר ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם התנאים של העסקה המקורית.